Posturi Vacante

 

CONSILIER CLIENTI SERVICE

Cerinte

  • abilități de comunicare și relaționare cu clienții
  • abilități comerciale - permis conducere, categoria B
  • capacitate de lucru in condiții de stres
  • prestanță, tact, spirit de echipă
  • capacitate de convingere
  • persoană organizată și ordonată
  • persoană pro-activă, cu spirit de inițiativă
  • reale aptitudini de comunicare,

Descrierea jobului

  • animă activitatea la locul de muncă
  • consiliere clienți în activitatea de service
  • dezvoltă o cifră de afaceri
  • dinamic(a) și reactiv(a), ascultă clienții și este un adevărat consilier
  • realizează ansamblul sarcinilor administrative
  • primire clienți și întocmire documente/devize/facturi/etc specifice postului
  • cu studii superioare sau medii
  • noțiuni informatică/birotică
  • stabilește relații de calitate cu clienții și cu toate activitățile din societate
  • în relație directă cu clienții, responsabil(a) cu primirea acestora
  • comunica permanent cu clienții, explică lucrări, devize, etc
  • evită conflictele și adoptă o atitudine pozitivă în relațiile cu colegii din echipă, cu care colaborează în mod eficace

CONSILIER COMERCIAL Vehicule Noi/Ocazie

Cerinte

  • abilități de comunicare și relaționare cu clienții
  • pasionat de automobile
  • perseverent(ă)
  • abilități comerciale
  • permis conducere, categoria B
  • capacitate de lucru in condiții de stres
  • prestanță, tact, spirit de echipă
  • capacitate de convingere
  • persoană organizată și ordonată
  • persoană pro-activă, cu spirit de inițiativă
  • reale aptitudini de comunicare

Descrierea jobului

  • animă activitatea la locul de muncă
  • consiliere clienți în vânzări vehicule noi/ocazie
  • dezvoltă o cifră de afaceri
  • dinamic(a) și reactiv(a), ascultă clienții și este un adevărat consilier
  • realizează ansamblul sarcinilor administrative
  • prospectare piață
  • ofertare clienți
  • întocmire documente/devize/facturi/etc specifice postului
  • drive test
  • noțiuni informatică/birotică,
  • cu studii superioare sau medii
  • stabilește relații de calitate cu clienții și cu toate activitățile din societate
  • In relație directă cu clienții, responsabil(a) cu primirea acestora
  • comunica permanent cu clienții, transmite oferte, propune drive test, etc
  • evită conflictele și adoptă o atitudine pozitivă în relațiile cu colegii din echipă, cu care colaborează în mod eficace
In cazul in care doriti sa ne contactati, va rugam sa folositi adresa de email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.